Koszyk jest pusty.

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, promocjach i specjalnych rabatach, wpisz e-mail i nie przegap niczego!

Zapisz się na listę, aby od razu otrzymać KOD RABATOWY!

tel. kom. 504 180 577

e-mail: m.wing@forexer.pl

Przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres e-mail m.wing@forexer.pl.

Jak kupować?

Proces kupowania produktów w naszym serwisie jest maksymalnie uproszczony – zaledwie kilka kliknięć myszką pozwoli Ci zamówić produkt i błyskawicznie za niego zapłacić.

  • Dodanie produktu do koszyka

Aby kupić produkt, wejdź najpierw na stronę z ofertą danego produktu.


Następnie kliknij przycisk „Dodaję do koszyka”, który znajduje się po prawej stronie (skan po prawej) – zostaniesz przeniesiony do strony z Twoim wirtualnym koszykiem zakupów.


Pamiętaj, że dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z zakupem produktu i nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych. Każdy produkt możesz w dowolnym momencie usunąć ze swojego koszyka.

  • Kontynuowanie zakupów

Po dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować zakupy – w tym celu kliknij przycisk „Kontynuuję zakupy” (skan poniżej) znajdujący się na dole Twojego koszyka (lub wyjdź z koszyka w jakikolwiek inny sposób).





Kontynuowanie zakupów i dodanie do koszyka kolejnych produktów pozwoli Ci uzyskać atrakcyjny rabat, np. jednorazowy zakup 4 produktów da Ci aż 10% rabatu na każdy produkt.

  • Skorzystanie z rabatu i/lub kodu rabatowego

Zanim klikniesz przycisk „Zamawiam”, możesz skorzystać z rabatu i/lub kodu rabatowego.





Jeśli kupowałeś już jakiekolwiek pozycje w naszym serwisie, wpisz swój e-mail i kliknij przycisk „Sprawdzam e-mail” (skan powyżej) – jeśli Twój e-mail jest w naszej bazie, ceny zostaną automatycznie obniżone, jednak maks. do 10%.


Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w drugim polu i kliknij przycisk „Wykorzystuję kod” (skan powyżej) – ceny zostaną automatycznie obniżone o wysokość kodu rabatowego, nawet jeśli wcześniej został Ci już przyznany rabat w wysokości 10% (np. dzięki zakupowi 4 produktów).


Gdy będziesz pewny, że to już koniec Twoich zakupów – kliknij przycisk „Zamawiam” (skan po prawej).

  • Złożenie zamówienia

Aby złożyć zamówienie, musisz posiadać adres e-mail (żadne inne dane kontaktowe nie są wymagane). Imię oraz swój e-mail wpisz w formularzu (skan poniżej).





Składając zamówienie, możesz też poprosić o fakturę VAT oraz o kod rabatowy na kolejne zamówienie – w tym celu odhacz odpowiednie pola (skan poniżej).





Na koniec odhacz pole z akceptacją regulaminu zakupów (jest to pole obowiązkowe) i kliknij przycisk „Kupuję” (skan po prawej) – zostaniesz przeniesiony do strony z płatnościami.

  • Opłacenie zamówienia

Gdy Twoja wpłata za produkty zostanie zaksięgowana na koncie, link do pobrania produktów wyślemy Ci na adres e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia.


Szczegółową instrukcję, jak opłacić zamówienie, znajdziesz poniżej, w zakładce „Formy płatności”.

Formy płatności

Gdy dodasz produkty do koszyka i złożysz zamówienie, zostaniesz przeniesiony na stronę z płatnościami – strona ta umożliwi Ci dokonanie płatności na różne sposoby!

  • Szybki przelew (za pomocą systemu PayU)

Aby opłacić zamówienie, wybierz bank, w którym masz założone konto internetowe (skan poniżej). Następnie kliknij przycisk „Płacę” po prawej stronie – otworzy się nowe okno przeglądarki.


W zależności od wybranego banku:
– od razu przejdziesz do strony logowania banku lub
– zobaczysz numer konta i tytuł przelewu. W tym przypadku, zaloguj się na swoje konto bankowe, używając loginu i hasła, i dokończ transakcję, tak jakbyś wykonał zwykły przelew internetowy.





Wiedz, że Twoja wpłata nie zawsze dotrze do nas natychmiast. Jeśli więc zależy Ci na czasie, zapoznaj się najpierw z terminami realizacji przelewów w poszczególnych bankach – w tym celu najedź myszką na znak zapytania obok interesującego Cię banku.


Pamiętaj!


Nie zmieniaj żadnych danych w przelewie – wszystkie informacje generowane są automatycznie.


Przelew zostanie skierowany na konto firmy PAYU SA w Poznaniu. To nie pomyłka – tak właśnie ma być! Firma PAYU SA obsługuje płatności w naszym serwisie, a Twoje pieniądze z pewnością trafią na nasze konto.

  • Przelew na konto (za pomocą systemu PayU)

Jeśli nie posiadasz konta internetowego w żadnym z wymienionych na stronie banków lub jeśli chcesz zlecić przelew w placówce banku lub na poczcie, zaznacz pole z druczkiem wpłaty – na samym dole strony z płatnościami (skan poniżej).


Następnie kliknij przycisk „Płacę” po prawej stronie – otworzy się nowe okno przeglądarki.





Na tej nowo otwartej stronie zobaczysz wszystkie dane do przelewu: numer konta, dane odbiorcy i tytuł przelewu.


Gdy klikniesz przycisk „Wzór przelewu”, będziesz mógł wydrukować gotowy druk przelewu.

Czas realizacji

Czas realizacji zamówienia zależy od sposobu płatności.


Jeśli płatność zostanie wykonana za pomocą jednego z następujących 18 przelewów: mTransfer lub multiTransfer (mBank), Płacę z Inteligo lub Płacę z iPKO (PKO BP), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Płać z ING (ING Bank Śląski), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płać z Nordea (Nordea Bank), Credit Agricole (Credit Agricole Bank Polska), Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy), Paylink Idea (Idea Bank), Alior Sync lub Alior Bank (Alior Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Bank Millennium, Deutche Bank, Meritum Bank, PBS Bank – zamówiony produkt otrzymasz już po upływie około 3 minut.


W przypadku płatności w innych bankach lub kartą kredytową termin zaksięgowania wpłaty może się wydłużyć – szczegóły w zakładce „Formy płatności”.


Jeśli zaś zlecisz wykonanie przelewu na poczcie lub w placówce banku, pieniądze mogą wpłynąć na konto nawet po upływie 3 dni roboczych.

Koszty i sposób wysyłki

Kupując produkt, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów poza ceną produktu.


Jak tylko otrzymamy wpłatę, na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia otrzymasz unikalny link do strony, z której będziesz mógł pobrać produkt.